Otázky a odpovědi

nejčastější dotazy zákazníků o úklidové služby

*Kdo, kdy a jak*

Co je úklid SEN?
Nabídka úklidových služeb (úklid domácnosti a kanceláří) v regionu Praha a okolí. Jsem živnostnice, správě a údržbě nemovitostí se věnuji více jak 14 let.
Proč si vybrat úklid SEN? 
Zaměřuji se na dlouhodobou spolupráci. 10 důvod proč zrovna úklid  SEN: 1) více jak 14 let zkušeností a praxe v oblasti správy a údržby nemovitostí. 2) Jistota toho, kdo úklid provádí. 3) Dodržování smluvených termínů a časů. 4) Pečlivě odvedené úklidové práce. 5) Individuální přístup ke klientům. 6) Ochota domluvit se. 7) Úcta k soukromí klientů. 8) Loajálnost 9) Slušnost 10) Pojištění odpovědnosti.
FUNGUJE TO!
Důkazem jsou klienti, kteří vystřídali několik konkurentů, než objevili úklid SEN, kde zůstali dosud.
TIP: přečtěte si také "reference úklid domácnosti", "reference úklid kanceláří", "jak si vybrat úklid"
Kdo si může objednat úklid?
Úklidové služby si může objednat právnická nebo fyzická osoba (starší 18 let). Kdokoliv, kdo potřebuje uklidit ať už jednorázově nebo pravidelně. Úklid můžete objednat sami pro sebe nebo pro třetí osobu (pro rodiče, kamarádku, partnera ...)
Kdy si můžu objednat úklid?
Úklid můžete objednávat kdykoliv potřebuje. Zákazníci využívají úklid pravidelně nebo jednorázové. Jednorázový úklid si nejčastěji objednávají například před nastěhováním se do nového bytu, po rekonstrukci bydlení, před rodinnou návštěvou, před oslavou narozenin nebo před výročím, před svatbou, před svátky (Vánoce, Velikonoce) a při dalších příležitostech, na kterých jim  záleží.
Jaké jsou hodnoty úklidu SEN?
1) Komunikace: S klienty komunikuji, abych zjistila jejich potřeby a představy o úklidu a to nejen během poptávky, objednávky, vytváření samotné nabídky, ale také při realizaci úklidu. Snažím se vytvořit si s klientem vztah, partnerství a důvěru. Pro své klienty chci být dobrou volbou pro zajištění úklidu jejich domácnosti a kanceláří. 2) Pečlivost: Snažím se být pozorná ke klientům, k jejich potřebám. K vytváření nabídky a k úklidu jako takovému přistupuji pečlivě. Nic se nesmí podcenit. 3) Slušnost: Ke klientům se chovám slušně, poctivě a ctím jejich soukromí. Jsem loajální. 4) Spolehlivost: Dodržuji smluvené termíny a časy.
Co zahrnuje jednorázový úklid?
Jednorázový úklid obsahuje: stírání prachu z dostupných míst, vysávání, vytírání podlah, úklid sociálního zařízení a toalety, úklid kuchyně, vynesení a výměna odpadkového koše.
Co zahrnuje pravidelný úklid?
 Pravidelný úklid obsahuje: stírání prachu z dostupných míst, vysávání, vytírání podlah, úklid sociálního zařízení a toalety, úklid kuchyně, vynesení a výměna odpadkového koše.
Jaký je rozdíl mezi jednorázovým a pravidelným úklidem?
Jednorázový úklid si objednávají klienti, kteří potřebují jednorázově uklidit například před nebo po stěhování, před svátky, před očekávanou návštěvou, před svatbou či při jiné události. Jednorázový úklid využívají také zákazníci, kteří si chtějí úklid nejprve vyzkoušet. Pravidelný úklid probíhá ve smluveném termínu a čase, pravidelně 1x týdně, 2x týdně nebo častěji (po domluvě s klientem).
Jaké pravidelné úklidy nabízíte?
Nabízím pravidelný úklid domácnosti a pravidelný úklid kanceláří. Četnost minimálně 1x týdně. Je možné se domluvit na častějším úklidu (2x týdně a více časté).
Jaký je rozdíl mezi generálním a jednorázovým úklidem?
Generální úklid je rozsáhlejší a časově náročnější než úklid jednorázový. 
Co zahrnuje generální úklid?
V rámci generálního úklidu probíhá důkladné čištění obkladů v koupelně a kuchyni, mytí dvěří včetně futer, mytí oken vč. žaluzií dále okenních rámů a parapetů, čištění vnitřku obývacích stěn, skříní a poliček po předchozí domluvě a vyklizení zákazníkem.
Jak probíhá žehlení prádla?
Žehlím ložní prádlo, závěsy, pánské a dámské košile, halenky podle potřeby zákazníka a množství textilu. Žehlení probíhá u klienta doma jako více úklid, který si zákazník přiobjedná.
Jak probíhá mytí oken?
Zákazník zajistí čistící prostředky, schůdky nebo štafle. Rozmývák na okna, stěrku případně teleskopickou tyč na mytí oken, rukavice, útěrky si nosím vlastní. Mytí oken probíhá jako více úklid, který si zákazník přiobjedná.
Mohu si samostatně objednat mytí oken nebo žehlení prádla?
Ano, můžete si tyto úklidové služby objednat samostatně a to jak jednorázově tak i k pravidelnému úklidu.
Jak dlouho trvá úklid?
Délka úklidu je dána typem úklidu, o který máte zájem dále velikostí, stavem úklidových prostor a také Vašimi potřebami. Délku úklidu řeším s každým klientem individuálně.
Jak si mohu vybrat a domluvit termín úklidu?
Termín úklidu si navrhnete do poptávky nebo objednávky a to dle Vašich časových možností. Zákazníkům doporučuji navrhnout více termínů a časů, které jim vyhovují a to tak, abychom se následně mohli domluvit na jednom z nich, který bude vyhovavat nám oběma. Bohužel, nejsem v tuto chvíli schopna "novým zákazníkům" zajistit úklid do druhého dne. Úklidy realizuji osobně. Při domluvě termínu zohledňuji jak časové možnosti zákazníka tak své dle rozvrhu a dále samotný způsob úhrady úklidu / u nových zákazníků je to platba předem na účet. Z těchto důvodů je nejbližší možný termín, který jsem schopna nabídnout do 4 - 7 dne od Vaší poptávky a dále. 
Jsou v ceně úklidu čistící prostředky?
V ceně úklidu čistící prostředky zahrnuty nejsou. Čistící prostředky si zajišťují klienti sami dle vlasního výběru. S volbou čistících prostředků mohu poradit. 
Mám psa (kočku) je to problém?
Nejsem alergická na zvířata. Domací mazlíčci mi nevadí. Vašim domácím mazlíčkům v rámci pravidelného úklidu vysaji jejích pelíšky.
Chystám se na dovolenou, mohu přerušit úklid?
Ano, úklid můžete na týden nebo dva přerušit a znovu obnovit před nebo po Vašem návratu dle potřeby. Klienty prosím, aby mi takový výpadek úklidu hlásili s dostatečným předstihem (ideálně 3 až 4 týdny předem). Na přerušení se s klienty domlouvám osobně a není-li to možné pak telefonicky. 

*Nový zákazník*

Co znamená tzv. jednorázový zkušební úklid?
Jednorázový zkušební úklid navrhuji klientům, kteří mají zájem o pravidelný úklid. Mají tak možnost si úklidové služby vyzkoušet, seznámit se a v případě spokojenosti se domlouváme na pravidelnosti.
Co je to a jak probíhá tzv. seznamovací schůzka?
Seznamovací schůzku navrhuji klientům, kteří mají zájem o jednorázový, ale i pravidelný úklid. Schůzka trvá přibližně 10-15 minut, během kterých se vzájemně seznámíme. Současně si prohlédnu úklidové prostory a potvrzuji předběžnou nabídku, odhadnutou délku trvání úklidu a kalkulaci.

*Objednávka, poptávka úklidu*

Jak mohu poptat úklidové služby?
Úklidové služby je možné poptat telefonicky, přes e-mail nebo kontaktní formulář na webových stránkách. V rámci poptávky vypracuji kalkulaci úklidu zdarma.
Co mám uvést do poptávky?
Do poptávky prosím uveďte jméno a příjmení, kontakt, lokalitu, typ úklidu, velikost úklidových prostor, stav, četnost úklid a možné termíny s časy, kdy by vám vyhovovalo, aby došlo k úklidu. Do poznámky se můžete rozepsat o vašich představách a potřebách.
Je poptávka úklidových služeb závazná?
Poptávka úklidových služeb závazná není.
Jak si mohu objednat úklid?
Úklid je možné objednat telefonicky, přes e-mail nebo objednávkový formulář na webových stránkách v nabídce "služby". V rámci objednávky vypracuji kalkulaci úklidu zdarma.
Co mám uvést do objednávky?
V objednávce by nemělo chybět Vaše jméno a příjmení, kontakt, lokalita, typ úklidu, velikost úklidových prostor, stav, četnost úklid a možné termíny úklidu s časy, které Vám vyhovují. Do poznámky se můžete rozepsat o vašich představách a potřebách.
Je objednávka úklidu závazná?
Ano, objednávka úklidových služeb je závazná jak pro zákazníka tak pro mne jako zhotovitele úklidu.

*Cena, platba*

Co zahrnuje cena za úklid?
Konečná cena za úklid se skládá z ceny za hodinu práce a ceny za dopravu. Více k ceně najdete v kategorií ceník, kde najdete i cenovou kalkulaci pravidelného úklidu po 2, 4 a 6 hodinách.
Jak mohu uhradit objednaný úklid?
Úklid se hradí bankovním převodem z účtu na účet. U jednorázového, zkušebního úklidu je platba předem na účet.

*Rozšíření, změna, storno*

Je možné úklid rozšířit?
Ano, jednorázový a pravidelný úklid je možné po domluvě rozšířit např. o mytí oken, žehlení prádla, mytí nádobí aj., ale také o další úklidový termín (rozšíření úklidu z 1x týdně na 2x týdně). V případě rozšíření objednávky je předběžná cena za úklid navýšena o dodatečně úklidové služby, které si klient doobjedná.
Je možné objednávku úklidu změnit nebo zrušit?
Ano, objednávku úklidu může klient změnit nebo zrušit více jak 24 hodin před smluveným termínem úklidu bez storno poplatku. V případě zrušení úklidu vracím klientovi uhrazenou částku za předběžně uhrazený úklid. V případě, že klient zruší úklid 12-24 hodin před objednaným poskytnutím úklidové služby, účtuji storno poplatek ve výši 40 % z předběžně uhrazené ceny objednaného úklidu. Klientovi v takovém případě vracím zaplacenou částku sníženou o storno poplatek jako sjednanou náhradu nákladů spojených se zrušením úklidu. Pokud klient zruší objednávku méně než 12 hodin před zahájením poskytování úklidové služby, účtuji storno poplatek ve výši 100 % z předběžně uhrazené ceny objednaného úklidu. Storno ve výši 100 % účtuji i v případě, že se klient v termínu nedostaví a z tohoto důvodu není možné objednaný úklid realizovat. V těchto případech nevracím klientovi uhrazenou částku za předběžně uhrazený úklid a účtuji storno poplatek jako sjednanou náhradu nákladů spojených se zrušením úklidu. Klient může zrušit úklid písemně (el. pošta) nebo telefonicky. Změnu, zrušení úklidu formou SMS zprávy neakceptuji. Pokud klient neprovede platbu do 24 hodin od zaslání žádosti k úhradě objednaného úklidu, mohu jako zhotovitel objednávku zrušit a odstoupit od smlouvy s okamžitou účinností.

*Reklamace*

Může zákazník reklamovat úklid?
Ano, klient může realizovaný úklid reklamovat při převzetí úklidových prostor, bezprostředně v týž den po převzetí. Pozdní reklamace nebude akceptována. Převzetím úklidových prostor klient potvrzuje, že úklid proběhl řádně a včas dle objednávky.