Otázky a odpovědi

nejčastější dotazy zákazníků o úklidové služby

*Kdo, kdy a jak*

Co je úklid SEN?
Úklid SEN zajišťuje úklidové služby (úklid domácností a kanceláří) v lokalitě hl. města Praha od roku 2002. Priority: individuální přístup ke klientům, důvěra, pečlivost, slušnost, dodržování smluvených termínů a časů, loajalita a úcta k soukromí klientů. Pojištění odpovědnosti samozřejmostí. Motto: Uklízím a Vy máte volné ruce.
Provoz
Živnost je od 1.4.2020 z důvodu pandémie Covid-19 přerušena.
Zdraví
Po tom čím jsme si všichni museli v letech 2020 a 2021 projít z důvodu pandémie Covid-19, kdy došlo k opakovanému omezování provozu služeb, jsem se rozhodla pro očkování proti této nemoci. Chráním tak sebe a své okolí. Zdraví je pro mne na prvním místě. 
Motto
Uklízím a Vy máte volné ruce.
11 důvodů proč si vybrat úklid SEN? 
Zaměřuji se na dlouhodobou spolupráci. 10 důvod proč zrovna úklid  SEN: 1) více jak 17 let zkušeností a praxe v oblasti správy a údržby nemovitostí. 2) Jistota toho, kdo úklid provádí. 3) Dodržování smluvených termínů a časů. 4) Pečlivě odvedené úklidové práce. 5) Individuální přístup ke klientům. 6) Ochota domluvit se. 7) Úcta k soukromí klientů 8) Diskrétnost 9) Loajálnost 10) Slušnost 11) Pojištění odpovědnosti.
Hodnoty
Ke svým klientům se chovám slušně. Slušné chování očekávám rovněž od klientů vůči své osobě. S klienty mluvím otevřeně. Dodržuji smluvené termíny a časy úklidů. Ctím soukromí klíentů a rovněž dbám o to, abych do jejich soukromí nezasahovala. 
 
FUNGUJE TO!
Důkazem jsou klienti, kteří vystřídali několik konkurentů, než objevili úklid SEN, kde zůstali dosud.
TIP: přečtěte si také "reference úklid domácnosti", "reference úklid kanceláří"
Kdo si může objednat úklid?
Pravidelné úklidové služby si může objednat právnická nebo fyzická osoba (starší 18 let). Kdokoliv, kdo poptává pravidelný uklidit. Úklid můžete objednat sami pro sebe nebo pro třetí osobu (pro rodiče, kamarádku, partnera ...)
Kdy si můžu objednat úklid?
Zkušební úklid či samotný pravidelný úklid si můžete objednat kdykoliv. Zákazníci využívají úklid pravidelně případně si jej nejdříve vyzkouší. Zkušební úklid si nejčastěji objednávají zákazníci, kteří nemají dosud s úklidovou službou žádné zkušenosti nebo naopak zkušenosti mají, ale nebyli spokojeni a proto hledají novou paní na úklid.
Jaké jsou hodnoty úklidu SEN?
1) Komunikace: S klienty komunikuji, abych zjistila jejich potřeby a představy o úklidu a to nejen během poptávky, objednávky, vytváření samotné nabídky, ale také při realizaci úklidu. Snažím se vytvořit si s klientem vztah, partnerství a důvěru. Pro své klienty chci být dobrou volbou pro zajištění úklidu jejich domácnosti a kanceláří. 2) Pečlivost: Snažím se být pozorná ke klientům, k jejich potřebám. K vytváření nabídky a k úklidu jako takovému přistupuji pečlivě. Nic se nesmí podcenit. 3) Slušnost: Ke klientům se chovám slušně, poctivě a ctím jejich soukromí. Jsem loajální. 4) Spolehlivost: Dodržuji smluvené termíny a časy.
Co zahrnuje zkušební úklid?
Zkušební úklid obsahuje: stírání prachu z dostupných míst, vysávání, vytírání podlah, úklid sociálního zařízení a toalety, úklid kuchyně, vynesení a výměna odpadkového koše.
Co zahrnuje pravidelný úklid?
 Pravidelný úklid obsahuje: stírání prachu z dostupných míst, vysávání, vytírání podlah, úklid sociálního zařízení a toalety, úklid kuchyně, vynesení a výměna odpadkového koše.
Jaký je rozdíl mezi zkušebním a pravidelným úklidem?
Zkušební úklid si objednávají klienti, kteří nemají žádné nebo minimální zkušenosti s úklidovou službou, ale také ti, kteří mají negativní zkušenost a hledají novou paní na úklid. Pravidelný úklid probíhá ve smluveném termínu a čase, pravidelně 1x týdně, 2x týdně nebo častěji (po domluvě s klientem).
Jak častý je pravidelný úklid?
Úklidy nejčastěji probíhají 1x týdně, 2x týdně. Ve výjimečných případech probíhají úklidy častěji např. 3x týdně a to dle potřeb klienta. Minimální pravidelnost úklidu je 1x týdně, úklid jednou za 14 dní standardně neprovádím. 
Jaké pravidelné úklidy nabízíte?
Nabízím pravidelný úklid domácnosti a pravidelný úklid kanceláří. Nabízím pravidelný úklid 1x týdně, 2x týdně a úklidy častější např. 3x týdně.
Je možný individuální úklid?
Jednorázový úklid bohužel možný není.  Klienti, kteří mají domluvený pravidelný úklid se mohou individuálně domluvit na rozšíření pravidelného úklidu o více úklid: mytí oken, žehlení prádla nebo generální úklid (malý, mezní a velký). Je také možné rozsah úklidu zkrátit, vynechat jeho část nebo se vyhnout místům, které si klienti uklízí sami.
Jaký je rozdíl mezi generálním a pravidelným úklidem?
Generální úklid jde do hloubky, úklízí se i nedostupná místa, kterým se běžně nevěnuje taková pozornost. Oproti pravidelnému úklidu je rozsáhlejší a časově náročnější. 
Co zahrnuje generální úklid?
V rámci generálního úklidu probíhá důkladné čištění obkladů v koupelně a kuchyni, mytí dvěří včetně futer a klik, mytí oken vč. žaluzií dále okenních rámů a parapetů, topení, osvětlení, vypínače, čištění vnitřku obývacích stěn, skříní a poliček po předchozí domluvě s klientem. Vnitřek skříní a šuplíků si vyklízí sami zákazníci.
Jaký je rozdíl mezi malým, mezním a velkým generálním úklidem?
Jednotlivé generální úklidy se od sebe liší stavem úklidových prostor (starší zástavba, novostavba nebo po rekonstrukci) a jejich údržbou (pravidelné, nepravidelné úklidy a četnost generálního úklidu během celého roku). Průběžná starost a péče o obytné prostory má vliv na náročnost a délku prováděného generálního úklidu. Nejste-li si jisti, který generální úklid zvolit, požádejte o "seznamovací schůzku" nebo úklid poptejte přes e-mail.
Jak probíhá žehlení prádla?
Žehlím ložní prádlo, závěsy, pánské a dámské košile, halenky podle potřeby zákazníka a množství textilu. Žehlení probíhá u klienta doma jako více úklid, který si zákazník přiobjedná v rámci svého pravidelného úklidu.
Jak probíhá mytí oken?
Zákazník zajistí čistící prostředky, schůdky nebo štafle. Rozmývák na okna, stěrku případně teleskopickou tyč na mytí oken, rukavice, útěrky si nosím vlastní. Mytí oken probíhá jako více úklid, který si zákazník přiobjedná v rámci svého pravidelného úklidu. Upozornění: Mytí oken je možné při minimální venkovní teplotě 7 °C. Při nižších teplotách není mytí oken možné z důvodu namrznutí a popraskání okeních tabulí.
Mohu si samostatně objednat mytí oken nebo žehlení prádla?
V tuto chvíli není možné si mytí oken nebo žehlení prádla samostatně objednat. Tento typ více úklidu nabízím pouze klientům, kteří mají domluvený pravidelný úklid. 
Jak dlouho trvá úklid?
Délka úklidu je dána typem úklidu, o který máte zájem dále velikostí, stavem úklidových prostor a také Vašimi potřebami. Délku úklidu řeším s každým klientem individuálně.
Jak si mohu vybrat a domluvit termín úklidu?
Termín úklidu si navrhnete do poptávky nebo objednávky a to dle Vašich časových možností. Zákazníkům doporučuji navrhnout více termínů a časů, které jim vyhovují a to tak, abychom se následně mohli domluvit na jednom z nich, který bude vyhovavat nám oběma. Bohužel, nejsem v tuto chvíli schopna "novým zákazníkům" zajistit úklid do druhého dne. Úklidy realizuji osobně. Při domluvě termínu zohledňuji jak časové možnosti zákazníka tak své dle rozvrhu a dále samotný způsob úhrady úklidu / u nových zákazníků je to platba předem na účet. Z těchto důvodů je nejbližší možný termín, který jsem schopna nabídnout do 4 - 7 dne od Vaší poptávky a dále. 
Jsou v ceně úklidu čistící prostředky?
V ceně úklidu čistící prostředky zahrnuty nejsou. Čistící prostředky si zajišťují klienti sami dle vlasního výběru. S volbou čistících prostředků mohu poradit. 
Mám psa (kočku) je to problém?
Nejsem alergická na zvířata. Domací mazlíčci mi nevadí. Vašim domácím mazlíčkům v rámci pravidelného úklidu vysaji jejích pelíšky.
Chystám se na dovolenou, mohu přerušit úklid?
Ano, úklid můžete na týden nebo dva přerušit a znovu obnovit před nebo po Vašem návratu dle potřeby. Klienty prosím, aby mi takový výpadek úklidu hlásili s dostatečným předstihem (ideálně 3 až 4 týdny předem). Na přerušení se s klienty domlouvám osobně a není-li to možné pak telefonicky. 

*Nový zákazník*

Co znamená tzv. zkušební úklid?
Zkušební úklid navrhuji klientům nebo si jej sami vybírají klienti, kteří mají zájem o pravidelný úklid. Mají tak možnost si úklidové služby vyzkoušet, seznámit se a v případě spokojenosti se domlouváme na pravidelnosti.
Co je to a jak probíhá tzv. seznamovací schůzka?
Seznamovací schůzku navrhuji klientům, kteří mají zájem o pravidelný úklid. Schůzka trvá přibližně 10-15 minut, během kterých se vzájemně seznámíme. Současně si prohlédnu úklidové prostory a potvrzuji předběžnou nabídku, odhadnutou délku trvání úklidu a kalkulaci.

*Objednávka, poptávka úklidu*

Jak mohu poptat úklidové služby?
Úklidové služby je možné poptat telefonicky, přes e-mail nebo kontaktní formulář na webových stránkách. V rámci poptávky vypracuji kalkulaci úklidu zdarma.
Co mám uvést do poptávky?
Do poptávky prosím uveďte jméno a příjmení, kontakt, lokalitu, typ úklidu, velikost úklidových prostor, stav, četnost úklid a možné termíny s časy, kdy by vám vyhovovalo, aby došlo k úklidu. Do poznámky se můžete rozepsat o vašich představách a potřebách.
Je poptávka úklidových služeb závazná?
Poptávka úklidových služeb závazná není.
Jak si mohu objednat úklid?
Úklid je možné objednat telefonicky, přes e-mail nebo objednávkový formulář na webových stránkách v nabídce "služby". V rámci objednávky vypracuji kalkulaci úklidu zdarma.
Co mám uvést do objednávky?
V objednávce by nemělo chybět Vaše jméno a příjmení, kontakt, lokalita, typ úklidu, velikost úklidových prostor, stav, četnost úklid a možné termíny úklidu s časy, které Vám vyhovují. Do poznámky se můžete rozepsat o vašich představách a potřebách.
Je objednávka úklidu závazná?
Ano, objednávka úklidových služeb je závazná jak pro zákazníka tak pro mne jako zhotovitele úklidu.

*Cena, platba*

Co zahrnuje cena za úklid?
Konečná cena za úklid se skládá z ceny za hodinu práce a ceny za dopravu. Více k ceně najdete v kategorií ceník, kde najdete i cenovou kalkulaci zkušebního, pravidelného úklidu po 2 a 3 hodinách.
Jak mohu uhradit objednaný úklid?
Úklid se hradí bankovním převodem z účtu na účet. U zkušebního úklidu probíhá platba předem na účet.

*Rozšíření, změna, storno*

Je možné úklid rozšířit?
Ano, pravidelný úklid je možné po domluvě rozšířit např. o mytí oken, žehlení prádla a generální úklid, ale také o další úklidový termín (rozšíření úklidu z 1x týdně na 2x týdně). V případě rozšíření objednávky je předběžná cena za úklid navýšena o dodatečně úklidové služby, které si klient doobjedná.
Je možné objednávku úklidu změnit nebo zrušit?
Ano, objednávku úklidu může klient změnit nebo zrušit více jak 24 hodin před smluveným termínem úklidu bez storno poplatku. V případě zrušení úklidu vracím klientovi uhrazenou částku za předběžně uhrazený úklid. V případě, že klient zruší úklid 12-24 hodin před objednaným poskytnutím úklidové služby, účtuji storno poplatek ve výši 40 % z předběžně uhrazené ceny objednaného úklidu. Klientovi v takovém případě vracím zaplacenou částku sníženou o storno poplatek jako sjednanou náhradu nákladů spojených se zrušením úklidu. Pokud klient zruší objednávku méně než 12 hodin před zahájením poskytování úklidové služby, účtuji storno poplatek ve výši 100 % z předběžně uhrazené ceny objednaného úklidu. Storno ve výši 100 % účtuji i v případě, že se klient v termínu nedostaví a z tohoto důvodu není možné objednaný úklid realizovat. V těchto případech nevracím klientovi uhrazenou částku za předběžně uhrazený úklid a účtuji storno poplatek jako sjednanou náhradu nákladů spojených se zrušením úklidu. Klient může zrušit úklid písemně (el. pošta) nebo telefonicky. Změnu, zrušení úklidu formou SMS zprávy neakceptuji. Pokud klient neprovede platbu do 24 hodin od zaslání žádosti k úhradě objednaného úklidu, mohu jako zhotovitel objednávku zrušit a odstoupit od smlouvy s okamžitou účinností.

*Reklamace*

Může zákazník reklamovat úklid?
Ano, klient může realizovaný úklid reklamovat při převzetí úklidových prostor, bezprostředně v týž den po převzetí. Pozdní reklamace nebude akceptována. Převzetím úklidových prostor klient potvrzuje, že úklid proběhl řádně a včas dle objednávky.

*Podmínky užívání stránek*

Cookies
Tato webová stránka používá soubory cookies k analýze návštěvnosti, z důvodu bezpečnosti, pro jejich správné zobrazení a snadnější použití ze strany uživatele. Používáním webových stránek vyjadřujete svůj souhlas s ukládáním a používáním cookies, dále s pravidly na ochranu soukromí.
Cookies jsou malé textové soubory (trvalé a jednorázové), které vytváří a odesílá webový server do internetového prohlížeče (Chrome, FireFox, Internet Explorer) uživatele. Jednorázové cookies jsou dočasné a k jejich automatickému smazání dochází po té, co uživatel zavře prohlížeč. Naopak trvalé cookis zůstávají na pevném disku i po zavření prohlížeče a používají se při dalších návštěvách webové stránky. 
Cookies je možné omezit, zakázat nebo také vymazat v nastavení internetového prohlížeče. Případné zakázání nebo smazání souborů cookies může vést k omezení funkčnosti webových stránek, což je na vašem uvážení jakožto uživatele.
Odkazy
Tato webová stránka obsahuje mimo jiné i odkazy na stránky, nad nimiž ovšem nemá kontrolu a nenese odpovědnost za jejich politiku, kulturu či postupy. Pokud se tedy rozhodnete navštívit některou z odkazovaných stránek, seznamte se nejdříve s jejím zabezpečením.  
Ochrana soukromí
V případě, že prostřednictvím webových stránek (webového formuláře) poptáváte nebo objednáváte úklidové služby, prosím o udělení souhlasu se zpracováním vašich osobních údajů (jméno a příjmení, telefon, e-mail, adresa, d.nar./IČ/DIČ) za účelem vypracování nabídky úklidových služeb, cenové kalkulace a smlouvy o poskytování úklidových služeb. S osobními údaji je nakládáno dle zákona o ochraně osobních údajů (zákon č. 101/2000 Sb. a nařízení EU 2016/679).  Vámi poskytnuté osobní údaje neprodávám, nepřevádím ani nesděluji třetím osobám s výjimkou splnění požadavku uživatele, při soudním řízení, k ochraně intergrity sítě, vyšetřování veřejných zájmů. O změnu údajů nebo zpětvzetí souhlasu se zpracováním osobních údajů je možné požádat přes e-mail: uklidsen@email.cz. Osobní údaje na základě Vašeho zpětvzetí souhlasu se zpracováním osobních údajů budou smazány s výjimkou případů, kdy je zpracování osobních údajů nezbytné pro plnění smlouvy o poskytování úklidových služeb dle ust. § 5 odst. 2 písm. b) a e) zákona o ochraně osobních údajů.
...
Při používání webových stránek prosím nezasahujte do bezpečnosti stránek. Riziko související s užíváním webových stránek nese uživatel.